środa, 18 lutego 2015

O czym będzie ten blog ?



Cześć !

Postanowiłam założyć bloga o ćwiczeniach i o zdrowym żywieniu . Tak ,tak ... Jest takich blogów tysiące ,ale ja postaram z lekka odróżnić mój blog . Będę sprawdzać słuszność niektórych tez dotyczących zdrowego odżywiania i ćwiczeń .Większość postów będzie dotyczyło najróżniejszych przepisów na zdrowe posiłki
. Będę wypróbowywać je razem z wami -albo nam się uda ,albo okaże się ,że dany przepis jest beznadziejny :) Coś o mnie ... Jestem młodą dziewczyną i nie doświadczoną może w tych sprawach ,ale chce wspólnie z wami poznawać tajniki zdrowego stylu życia i mam nadzieje ,że nam się to uda . Kończę aby was nie zanudzić na początek . Pa !

3 komentarze:

  1. swietny blog :) ! zapraszam do siebie http://wierze-w-cieplo-dni.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy post a już bardzo ciekawy :)
    Powodzenia w blogowaniu ^
    Obserwuję i pozdrawiam
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej pisać o czymś co nas interesuje niż na siłe szukać tematyki bloga żeby nie być " jedną z wielu" . Myśle że każdego mimo wszystko coś wyróżnia a w każdej tematyce jest po kilkadziesiąt czy kilkaset blogów więc nie ma co sobie tym głowy zawracać :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    ja też dodałam do obserwowanych :)
    http://xnataliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń