czwartek, 26 lutego 2015

Nowy desing

Część ! Jak widzicie wiele zmian zaszło na moim blogu ,mam nadzieje ,że waszym zdaniem na lepsze :) Miałam duży problem z rozgryzieniem tej strony ,ale dzięki -----> weeri-weri.blogspot.com  (która jest odpowiedzialna za nowy desing )
i http://stylowana100latka.blogspot.com/ , szybko rozwiązały się moje problemy z blogiem . Banery są do obserwowania i inne potrzebne rzeczy . Jestem bardzo zadowolona nowego wyglądu bloga , http://weeri-weri.blogspot.com/ bardzo szybko uporała się ze wszystkimi zadaniami o które ją poprosiłam :) Bardzo dziękuje za bezinteresowną pomoc ! Gorąco wam wszystkim ją  polecam !
A nowy post z przepisami  powinien się ukazać w sobotę ! Do zobaczenia !

8 komentarzy:

  1. Ojeju dziękuję, że też wspomniałaś o mnie *.* nawet na to nie liczyłam ;P
    A design bloga wspaniały ♥ genialny nagłówek *o*
    i tak jak obiecałam obserwuję ^^
    dziękuję za komentarz i obserwację u mnie :D
    powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie ma za co :))) <333
    Jak jeszcze będziesz chciała coś zmienić to pisz <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny wygląd :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wiedzieć, że na tym świecie są jeszcze beziniteresowane osoby, którą pomogą w czymś zupełnie bez czegoś w zamian, to się mega ceni :)
    Powodzenia w blogowaniu :)
    Czy mogłabym prosić o poklikanie linków oraz banera Sheinside po prawej stronie bloga?
    Jeśli będę mogła się odwdzięczyć tym samy- pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wygląd, dziękuję za obserwacje i również już obserwuje, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog super wygląda! Pozdrawiam! :) http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń