wtorek, 24 lutego 2015

Banalne przepisy na śniadanie

Cześć ! Na samym początku chciała bym przeprosić ,za te problemy z tym banerem . Zmiana wyglądu bloga nastąpi już w tym tygodniu , więc spokojnie . Chciała bym wam też bardzo podziękować za te wszystkie bardzo miłe komentarze ,one mnie zachęcają do dalszego działania :)
A teraz już o przepisach . Chce wam przestawić w dzisiejszym poście najbanalniejsze pomysły na zdrowe i szybkie śniadanie :)
Robię takie gdy mam ogromnego lenia rano ,albo gdy mam robić sobie kolacje (oczywiście w wersji bez owoców) . Myślę ,ze prawie każdy się spotkał z takimi pomysłami na śniadanie . A o to pierwszy 
Sałatka owocowa 
Składniki : jabłko,mandarynki,banan,jagody ,jogurt naturalny i cynamon 
To jest sałatka do której możecie włożyć po prostu to co macie aktualnie w domu , więc wasze owoce mogą być całkiem inne :)Cynamon wymieszałam najpierw z samym jogurtem dlatego nie widać ,że został dodany :) Nie zapominajcie o nim ! On jest bardzo ważny w diecie ,gdyż podkręca nasz metabolizm .  A tak to wyglądało u mnie :) 


Drugi przepis:
Płatki z jogurtem naturalnym 
Składniki : płatki owsiane ,otręby żytnie ,rodzynki ,musli ,owoce ,cynamon ,mała ilość masła kokosowego ,jogurt naturalny 
I tu znowu mamy przepis do którego możecie dodać wszystko co macie aktualnie w domu :) Np: słonecznik , migdały itp. 
Zdjęć nie mam ,bo po wymieszaniu ze sobą wszystkich składników ładnie to nie wygląda ,ale super smakuje ! :D 
Więc widzicie ,że gdy wam się naprawdę śpieszy lub jesteście bardzo zmęczone ,można zrobić szybko zdrowy posiłek :) A wy co jecie gdy nie macie pomysłu ani chęci na śniadanie ? Czekam na odpowiedzi w komentarzach ! PA !


3 komentarze:

  1. Ohoho to blog dla mnie!
    Świetny przepis, niebawem wypróbuję :)
    Z przyjemnością będę czytać Twojego bloga ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje :) Też obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog
    Będę często odwiedzać:)
    zapraszam do mnie
    http://sylvuska.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń